White Hawk

Ezen a blogon szeretném megmutatni Önöknek, hogy miként is látja az a fiatal a világot, aki egy rossz századba született. A blogom teljesen névtelennek szánom, így sem az én, sem már neve nem fog felkerülni. Ha egy személyes történetben megnevezek valakit, akkor az a név kitalált, és nem fedi a valóságot. Kellemes időtöltés kívánok a blogomon: White Hawk

Várható bejegyzések

A közeljövőben publikálni fogok írásokat a:
-napiszar.com és társaikról
-a fiatalok elkurvulásáról
-média befolyásolásáról
-kortárs "művészetekről"
-az eddig félreértett szubkultúrákról
Ha van kedve, akkor nézzen majd vissza!
White Hawk

Ajánlás

Ha tud egy olyan témát, ami maga szerint megér egy bejegyzést, kérem ne habozzon, hanem ossza meg velem! White Hawk

HTML

Linkblog

Friss topikok

Archívum

A kezdet

2010.02.21. 01:24 | White Hawk | Szólj hozzá!

Már régebben elhatároztam, hogy elindítom ezt a blogot, de valami mindig közbejött. Időhiány, rossz hangulat, de mostanra már elfogytak a kifogásaim.

Sokan egy komoly bemutatkozással kezdik, de én tartok ettől a kezdéstől. Túl sok a világunkban az előítélet, így ha például megnevezek egy zenekart vagy oktatási intézményt, akkor rögtön mindenki azon emberekhez fog hasonlítani, akik szintén ezeket állították magukról. Így ezeket most kihagyom. Ha valaki rendszeres olvasóm lesz, akkor szemenként összerakhatja a jellemrajzomat, érdeklődési köreimet, de ezek tényszerű közlésével senkit sem szeretnék elijeszteni vagy hiú ábrándokat kelteni.

A blogomba szeretnék mindenki számára hasznos tapasztalataimról, a környezetünk hibáiról és a rövidke életem gondterhelt éveiről szóló bejegyzéseket írni. A tapasztalatra szerintem mindenkinek szüksége van, mert ezzel segítem az életben való boldogulását vagy megerősítek, esetleg megcáfolok egy korábbi tapasztalatot. A környezet, társadalom hiányairól sokat lehet hallani, de a legfontosabb hiányzik. Az első lépés. Én ebben is szeretnék segíteni, mert elhatározásokkal nem építünk életet. Én már tudom, mert megtettem. A múltammal kapcsolatban is olvashat bejegyzést. Ezek az írások azt a célt szolgálják, hogy megmutassa, hogy a látszat és a tényleges valóság nem ugyan az. Át éltem már sok dolgot, habár még fiatal vagyok, és rájöttem, hogy rengeteg olyan probléma akadhat, amire nincs tökéletes megoldás. Ezeket el kell kerülni. Így ha néha néha olvas pár szomorú történetet egy kisgyermekről, akkor gondolkodjon el, hogy ez az Ön környezetében is előfordulhat, de Ön segíthet.

Most pedig kiindulásnak egy kis bemutatkozás, de csak illemből. 1990-ben születtem, a főváros környékén élek, és a legtöbb dologról sajátos meglátásom van. Sok tabu témám van, részben attól tartok, hogy a történelem megismétli önmagát, részben meg nem szeretek érdektelen dolgokról fecsegni. Magamat meg nem szeretném fényezni, mert utálom, ha más fényezi magát. Az érzés pedig kölcsönös. Egyébként is ha most mindent leírok, akkor ki fogja elolvasni a még meg nem íródott bejegyzéseimet?

Pontosan ki is vagyok? Hát én, White Hawk.

White Hawk

A bejegyzés trackback címe:

https://whitehawk.blog.hu/api/trackback/id/tr471777244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása